For å komme til webmailen bruker dere adressen https://webmail.loopia.no. Kontroller at du er på rett side.
Brukernavnet til e-post kontoen (uansett om du skal logge inn i webamilen eller i et e-postprogram) er hele e-postadressen (for eksempel: info@mindomen.no). Sjekk at riktig adresse er oppgitt.
Om begge de opplysningene er riktige er det mest sannsynligvis feil passord som er gitt. Har du glemt hvilket passord du har til e-postadressen kan du sette et nytt inne i kundesonen,
- Logg inn i Loopia Kundesonen,
- Klikk på den e-postadressen du vil forandre passord på.
- Klikk på knappen Redigere, bytt passord og lagre. Bruk helst ingen spesialtegn (inkl. æøå) i passordet.
Om du har gjort de stegene ovenfor og det fortsatt ikke går, er det mest sannsynlig noe feil med innstillingene i nettleseren, noen antivirus program, ad-aware eller HTTP-proxy som blokkerer de cookies som webmailen prøver å sette for å kunne verifisere at du er logget inn. Se om det er mulig å logge inn i webmailen fra en annen datamaskin i et annet nettverk for å se om det virker.